Little Tip Jar

Collect your tips in style!

17 MARCH 2015, AMSTERDAM
Summary
Whether you own the local hot spot, you work at the local hot spot or you think your local hot spot deserves a little extra, then the only tip you need today is the Little Tip Jar!

(Dutch version press release below )

You might be lucky enough to own the local hot spot; you know the one - whose coffee smells so good it makes you smile before you’ve even taken the first sip. Maybe your place is the one that does the best eggs, with the crunchiest bacon. Or maybe it’s the coldest beer and the hottest bar tenders that get people flocking into your establishment. Whatever it is you’re serving, if people like it why not encourage them to show their appreciation, you know…TIP!

It’s no secret that with the credit crunch people are pinching pennies, so it’s becoming a real art to get people to part with any extra change they may have stashed in their pockets. And let’s be honest, when was the last time you saw a cool, funky looking tip jar? Not a chipped coffee cup, a dirty beer glass or a kitsch piggy bank but something that is cool and modern, with a little design flair, something that looks as good as the rest of the place. That is exactly what the Little Tip Jar is, it’s not rocket science just a standout way to encourage a little extra from your customers.

So whether you own the local hot spot, you work at the local hot spot or you think your local hot spot deserves a little extra, then the only tip you need today is the Little Tip Jar!

Sizes
Ø 120mm x (h) 200mm // Ø 4.75 x (h) 7.88 inch

#littletipjar #makehistoryco

Photography
Styling and photography by Bloesem Studio (@bloesemblogs // http://bloesem.co/). Please credit when possible.

Misschien ben je wel de gelukkige eigenaar van die nieuwe local hot spot; je weet wel – wiens koffie zo goed smaakt dat je een glimlach van oor tot oor krijgt als je eraan denkt. Of misschien smeer jij de aller lekkerste broodjes. Of misschien zijn het de pikante barmannen met hun cocktail hoogstandjes die hordes mensen je etablissement in trekken. Wat je ook serveert, stimuleer je klanten om hun waardering te tonen met … je weet wel … FOOI !!

Met de crisis is het überhaupt al een kunst mensen zover te krijgen dat ze dat kleine beetje wisselgeld bij je achter te laten. En laten we eerlijk zijn, wanneer zag jij voor het laatst een stijlvolle fooienpot? Geen verfrommeld koffiebekertje, vettig bierglas of kitscherige spaarpot, maar een fooienpot met een vleugje design flair? Iets dat er net zo goed uitziet als de rest van je interieur. Dat is waarom we de Little Tip Jar hebben ontworpen. Geen rocket science, maar een kleine extra motivatie voor klanten om gul te zijn met de fooi. Dus of je nu eigenaar bent van een vrolijke hot spot, er werkt of vindt dat jouw favoriete restaurantje, stamkroeg of koffietentje een fooien boost verdient, dan is de enige ‘tip’ die je vandaag nodig hebt de Little Tip Jar!

Formaat
Ø 120mm x (h) 200mm // Ø 4.75 x (h) 7.88 inch

#littletipjar #makehistoryco

Fotografie
Styling en fotografie door Bloesem Studio (@bloesemblogs // http://bloesem.co/). Graag waar mogelijk verwijzen.